FAQ

Wil je het event atelier boeken voor jouw bijeenkomst maar zijn nog niet al je vragen beantwoord? Wellicht staat jouw antwoord in de FAQ hieronder. Toch nog vragen en/of opmerkingen? Stuur gerust een mailtje: info@heteventatelier.nl.

vergaderlocatie rotterdam centrum
vergaderlocatie rotterdam centrum
Je kunt altijd jouw boeking annuleren. Aangezien je wel een dag(deel) ‘bezet’ hebt gehouden kan dat niet altijd kosteloos. Bij annulering gelden de volgende voorwaarden:
 
  • Langer dan 2 maanden van te voren: 10% van de offerte
  • 2 maanden tot 1 maand van te voren: 25% van de offerte
  • 1 maand tot 2 weken van te voren: 50% van de offerte
  • 2 weken tot 2 dagen van te voren: 75% van de offerte
  • De dag ervoor of de dag van het evenement zelf: 100% van de offerte

Annuleren (of verplaatsen) vanwege de door de overheid aangepaste maatregelen mag ten alle tijden.

  • In vergaderopstelling 20 personen
  • In workshopopstelling 24 personen
  • In borrelopstelling 30 personen

Heb je een evenement waar een andere opstelling bij hoort? En benieuwd of dat past? Mail gerust: info@heteventatelier.nl

Je huurt de locatie tenminste 1 dagdeel. Één of meerdere extra uren aan dat dagdeel vastgeplakt is wel mogelijk. 

Absoluut! Zowel zaterdag als zondag is het event atelier boekbaar!

Dat kan! Stuur ons een mailtje met jouw eventwensen: info@heteventatelier.nl

Samen komen we er ongetwijfeld uit!

Daar kan natuurlijk rekening mee gehouden worden. Geef je dieetwensen door in het boekingsformulier want we denken graag met je mee!

Het is een oud winkelpand dus helaas is onze locatie niet zo toegankelijk voor rolstoelen of minder validen. Wil je toch meer info of even komen kijken? info@heteventatelier.nl

Parkeren kan betaald aan de straat of in een parkeergarage in de omgeving. Op zo’n 5 minuten loopafstand zit de dichtstbijzijnde parkeergarage. Op deze website kun je een voordeelkaart kopen voor een parkeergarage. Zo betaal je voor 5 uur parkeren slechts €6,50!

Ja dat mag! Koffie, thee en kannen met fruitwater en wat snacks zitten tot 10 personen sowieso bij de prijs inbegrepen!

We helpen je graag met alle voorbereidingen! Van bloemen tot goodiebags en van uitnodigingen tot online promotie. Toevallig (of niet toevallig ;)) is eigenaresse Melanie eventexpert én de founder van event kennis & inspiratieplatorm de Event Planner Academy. Daar heeft ze al veel bedrijven geholpen met eventmanagement, eventmarketing en eventstrategie! Stuur gerust een mailtje voor meer info: info@heteventatelier.nl