FAQ

Wil je het event atelier boeken voor jouw evenement maar zijn nog niet al je vragen beantwoord? Wellicht staat jouw antwoord in de FAQ hieronder. Toch nog vragen en/of opmerkingen? Stuur gerust een mailtje: info@heteventatelier.nl.

We zorgen voor de juiste opstelling passend bij jouw event én rekening houdend met 1,5 meter afstand. Dat betekent dat er maximaal 12 personen tegelijk in de locatie passen. Verder wordt de locatie voorafgaand aan elke verhuring goed gereinigd (deurklinken, kastgrepen, toilet, etc), staat er altijd een fles desinfecterende handgel en passen we eventuele catering aan om besmetting via eten te voorkomen. Mocht je aanvullende vragen hebben, stuur ons dan gerust een mailtje: info@heteventatelier.nl 

9 aan tafel op 1,5 meter afstand, 1 spreker/trainer en eventueel nog 2 mensen op onze mooie fauteuils of op losse stoelen. In totaal dus zo’n 12 personen. 

Je kunt altijd jouw boeking annuleren. Aangezien je wel een dag(deel) ‘bezet’ hebt gehouden kan dat niet altijd kosteloos. Bij annulering gelden de volgende voorwaarden:
 
  • Langer dan 2 maanden van te voren: 10% van de offerte
  • 2 maanden tot 1 maand van te voren: 25% van de offerte
  • 1 maand tot 2 weken van te voren: 50% van de offerte
  • 2 weken tot 2 dagen van te voren: 75% van de offerte
  • De dag ervoor of de dag van het evenement zelf: 100% van de offerte

Annuleren (of verplaatsen) vanwege de door de overheid aangepaste maatregelen mag ten alle tijden.

  • In vergaderopstelling 18 personen
  • In theateropstelling 30 personen
  • In borrelopstelling 40 personen

Heb je een evenement waar een andere opstelling bij hoort? En benieuwd of dat past? Mail gerust: info@heteventatelier.nl

*Toevoeging 1/6/2020: door corona maatregelen passen er maximaal 12 personen tegelijkertijd in het event atelier!

Je huurt de locatie tenminste 1 dagdeel. Één of meerdere extra uren aan dat dagdeel vastgeplakt is wel mogelijk. 

Absoluut! Zowel zaterdag als zondag is het event atelier boekbaar!

Dat kan! Stuur ons een mailtje met jouw eventwensen: info@heteventatelier.nl

Samen komen we er ongetwijfeld uit!

Daar kan natuurlijk rekening mee gehouden worden. Geef je dieetwensen door in het boekingsformulier want we denken graag met je mee!

Parkeren kan betaald aan de straat of in een parkeergarage in de omgeving. Op zo’n 5 minuten loopafstand zit de dichtstbijzijnde parkeergarage. Op deze website kun je een voordeelkaart kopen voor een parkeergarage. Zo betaal je voor 5 uur parkeren slechts €6,50!

Ja dat mag! Koffie, thee en kannen met fruitwater en wat snacks zitten sowieso inbegrepen!

We helpen je graag met alle voorbereidingen! Van bloemen tot goodiebags en van uitnodigingen tot online promotie. Toevallig (of niet toevallig ;)) is eigenaresse Melanie eventexpert én de founder van event kennis & inspiratieplatorm bluepurple/events. Daar heeft ze al veel bedrijven geholpen met eventmanagement, eventmarketing en eventstrategie! Stuur gerust een mailtje voor meer info: info@heteventatelier.nl

Ja! We willen het huren van event atelier haalbaar maken voor zo veel mogelijk mensen en bedrijven. Ben jij zo’n starter, stichting of non-profit organisatie? Wees welkom! Stuur ons gerust een mailtje: info@heteventatelier.nl